Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Oj vad skönt det va att vara ledig i två dagar :)
Inte gjort nått speciellt, hälsa på lite folk å så bara :)
 
I morse så åkte jag och hämta upp Emma från jobbet sen åkte vi och åt frukost på 37:an.
Gick lite på stan och så.
Köpte mig hårfärg så i morgon ska Carro färga mitt hår.
Sen på fredag så blir de utgång !
Längesen nu, så det blir nog roligt :)
 
Köpte en annan scrapbook igår på dollar store.
Den jag köpte i Ullared insåg jag va lite liten.
Så de får nog bli "festbok" där jag sätter i festbilder, eller en familjebok med bara falmiljebilder, eller en "vi" bok med bilder på mig och någon mer :p
Haha, kan inte bestämma mig!
 
/M
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: