Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Goddagens!
Är lite segstartad idag så sitter fortfarande i min sov t-shirt och mjukisar :p
Ska ta och fixa till mig och åka till mejk och köpa cigg och klädroller.
Snart slut på den jag fick av mamma så lika bra att köpa ny.
Behövs ju när man har en katt som hårar värre än mig :p

Kamma han igår men ska göra det idag igen.
Det går bra att kamma honom tills man ska kamma magen och bakbenen.
Då är det inte roligt länge :p
Slingrar sig och försöker komma därifrån, men tyvärr så måste han ju kammas.
Annars får han ju massa klutar, som han får även fast man kammar han ofta.
Han kan va helt "klutfri" en dag, och dagen efter kan han en stor.
Nog med katt prat, nu ska jag ta och sätta igång!


Såhär kan man se ut efter man kammat han och klippt bort klutar :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: