Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Orkade inte blogga igår, hade ingen insperation.

Men va iaf i Stråssa och gratta Alma som fyllde i Söndags.
Sen tvätta jag hela dagen, bra tråkigt men det behövs ju tyvärr.

Idag gick jag upp vid 7, skulle ju va Frövi vid 9:15.
Va vid Frövifors så behövde inte ända in till Frövi som tur va.
Vi va klara redan typ 10 över 9 så jag åkte direkt hem och tog en kopp kaffe.
Klockan 10 drog jag till Örebro för att gå på nästa intervju.
Så ringde dom från ett annat företag jag jobbat för förut och fråga om jag hade sommarjobb.
Eftersom jag har några jobb på G så sa hon till mig att jag skulle höra av mig om jag behöver sommarjobb :)
Det går bra nu ;)

Får se om jag ens får nån av jobben :s :p
Man vet ju aldrig, dom kan ju ha intervjuat någon som har utbildning eller mer erfarenhet än mig.
Men det märks :)

Ska ta och åka till arbetsförmedlingen nu, måste skicka in papper och jag har lite frågor om några dagar som "försvinner från att jag bytte till ungdomsgarantin från a-kassa.
Sen ska jag till mamma och berätta dom goda nyheterna, och gosa med Thea.
Mamma ska hämta henne från dagis eftersom Fia och Johan är iväg på nå.



/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: