Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Herregus vad dagarna går fort!
2 dagar kvar till Ullared :D

Idag har jag hunnit med att fikat och varit till Mejk med Kati.
Varit till af och sagt till om att jag fått jobb :)
Vart till Örebro med Kati, Marika deras mamma Elma och Christer.
Och sist men inte minst, en cigg med Carro innan jag va tvungen att åka hem och kolla på Grey's.
När jag kom hem va Pysen jätte gosig, inte så konstigt när han varit själv så länge.
Tycker om att han är mysig, men det är jobbigt för en lypsyl beroende tjej att ha en hårig katt upp i ansiktet som vill mysa :p
Fastnar ju hår på läpparna och i hela ansiktet som känns omöjligt att få bort :p
Men jag tycker om han ändå :)

Är bra sugen på chips nu, men finns inge hemma och jag tänker inte handla på statoil.
Då blir man ju ruinerad!
Får ta vindruvor ist som jag köpte igår :)


Mys :)

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: