Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Ny vecka, nya tag! Right?
Har varit vaken sen typ 10, va bara att åka till Hemköp på en gång.
Hade varken mjölk eller kaffe hemma, så passa jag på att köpa frukost med.

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig redo för dagen.
Jag ska kanske köra Alma till Örebro i eftermiddag så att hon kan köpa en klänning.
Dom ska nämligen ha bal på skolan och hon hade tydligen ingen klänning.
Jag vill oxå ha en fin klänning och gå på bal!
Ångrar lite att jag inte gick på studentbalen, men vad vore en bal på slottet hotellet?

Jag vet att jag inte har gjort fotoutmaningen på ett par dagar.
Men jag har inte kommit på vad jag ska ta kort på för dag 19, sak försöka göra det idag!



/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: