Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Måndag idag, right?
Helt dagvild, kan va lite jobbigt ibland, haha :p
Speciellt om man går och väntar på en viss dag, för så tror man att den är närmre än vad den är :p
Fast är det tvärt om så är det ju bättre!

Måndagen är ju iaf förbi, en dag mindre kvar till Ullared :D
Dax att börja mäta fönstrena och sånt kanske?
Så har jag börjat funderat på vad jag ska ha på mig.
Alltså vad som är "lättast" att shoppa i.
Thigts är ju bra om jag vill prova byxor eller nå, men då har jag inga fickor.
Kan ju ta en väska, men min väska är inge bra att ha på axeln.
Jeans är dryga att ta av och på om man ska prova nånting.
Skulle kunna ha ett plåtetui att ha kortet i, men min är trasig så kan inte stänga den ordentligt.
Mycket att tänka på, haha :p
Nån som har nå bra tips? :)


Finaste Pysen :)♥

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: