Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Jobb!

Kategori: Just another ordinary day

Fick ett mail idag från turist byrån, ett av ställena jag har varit på intervju.
Stod att jag inte fick jobbet, jaha, tänkte jag.
3 av 4 fyra jobb har jag inte fått, tänkte att jag säkert inte kommer få det 4:e heller.
Började känns mig lite nere och att det va hopplöst!
Men några timmar senare ringer det från ett 010 nummer.
Tänkte först inte svara för jag trodde va en telefon försäljare.
Men som tur va svara jag!
Dom ringde från det 4:e stället, Miljöteamet i Örebro.
Fråga om jag fortfarande ville ha tjänsten och att den va min om jag ville :D
När vi lagt på höll jag på att börja grina för att jag va så lättad!
Har kännt ett tag som om jag aldrig kommer få ett jobb.
Har haft lite ångest över att jag ska till Ullared på lördag.
Men nu kan jag shoppa med gott samvete :)

Annars idag har jag varit till mejk som sagt.
Handla grejer till en kyckling sallad oxå på vägen hem.
Så jag har ätit, diskat och plockat lite.
Nu funderar jag på om jag ska ta och slänga in två maskiner tvätt innan DH börjar.
I morgon är det ju upptaget så lika bra att göra det idag.
Annars blir det så himla mycket på söndag när det egentligen är tvättdag.


Älskar utsikten från balkongen!
Hade lägenheten varit större hade jag kunnat bott här hur länge som helst.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: