Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Instagram

Kategori: Just another ordinary day

Äntligen har instagram kommit till android telefoner med :D
Har sett hur fina kort alla iphone "nördar" har tagit och oxå velat göra det.
Och nu kan jag det :p
Så ni kommer säkert se mest instagram kort här ;)
Vill ni följa mig heter jag Madelejjn.

Fick brev från hrak (hotell och resturang anställdas a-kassa) där det stod att jag får höjd ersättning, skönt !
Perfekt lagom nu när jag och syster ska till Ullared.
Plus att jag har tre röda innestående dagar som inte fått utbetalt än från hotellet.
Ska dit i morgon och säga till chefen att jag måste få dom den 25:e april.
Då hinner jag få dom med innan Ullared, perfekt!

Ska nog ta och sova snart, så man kommer upp i tid i morgon.
Inte för att jag ska göra nånting speciellt, men alltid skönt att komma upp tidigt och ha hela dagen framför sig :)
Ska nog plocka påskris i morgon och köpa lite fjädrar och se om det går.
Eller om Pysen leker med det :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: