Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fylle chaffis

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, då ska man va fylle chaffis åt kära kusin i natt :)
Körde ner henne och några fler till hotellet vid 10, nu ska jag hämta henne och köra hem vid 1.
Blir nog lagom att åka vid 1 hemmifrån, känner jag Emma rätt så är hon sist ut ;)

Har haft en låt på hjärnan bra länge nu, den är bra, men det är jobbigt när man bara tänker samma mening hela tiden :p
Så tänkte lägga upp den här snart och lyssna på den så kanske den försvinner :p

Är bra trött, men har precis druckit en stor kopp kaffe och en energidryck så jag hoppas jag blir lite piggare iaf :p
Får nog lyssna på hög musik i bilen på väg hem från Stråssa, sjunga med och ha kalluften på så borde det gå bra ;)
Iaf det där med att sjunga med till hög musik, det vet jag redan :p

Hoppas ni andra har haft en trevlig långfredag!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: