Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Wiho! Äntligen fredag!
Inte många timmar kvar tills syster och jag åker till Ullared.
Eller det är typ 11 timmar kvar, men ändå :p
Måste ta och mäta fönstrena och sånt nu, har inte gjort det än.
Tänkte göra det igår men då hitta jag inte tumstocken bara för det..
Får låna av mamma och pappa annars.
Måste dit och låna en termos av dom, så jag kan ha kaffe med mig på bussen.
Klarar mig inte utan mitt morgon kaffe ;)

Idag har jag iaf hunnit med att fika med kära Carrobarro :)
Gick och hämtade ett nagellack hon vunnit på Lizas parfym.
Sen hämta jag ut min väska som äntligen kommit :D
Kan visa den sen!
Den va mycket större än vad jag trodde den skulle vara, men men.
Alltid bra med en stor väska oxå :)
Har även handlat på Lidl, lite dricka och chips och sånt till ikväll och om det blir kvar till bussresan ;p
Måste in och handla igen, köpa mackor eller baguetter.




/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: