Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

...

Kategori: Just another ordinary day

Kollade nyss på DH, vilket avsnitt!
Hatar att det är sista sässongen, bra tråkigt :'(

På tal om annat, fan vad dyrt det va med katt sand på Grodden, eller Granngården heter det ju nu.
Fast det hade man ju nästan kunnat listat ut.
Men det behövs ju, pellets eller vad det heter, som jag köpte sist va inte så bra tycker jag!

Har iaf hunnit med att åka till mamma och pappa och käka pizza, sköljt av bilen och druckit kaffe.
Kollar på BB nu, efter det ska jag nog käka limpmackor med makrill i tomatsås, nam nam!
Har ju bokat bussbiljetter till mig och syster oxå, till Ullared :D
28 april åker vi, ska bli roligt tycker jag :)
Hoppas jag hinner spara lite pengar bara, hur det nu ska gå till? :s


Underbara solnedgång från här om dagen!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: