Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Tankarna snurrar fortfarande, men inte lika mycket.
Skönt det, men fortfarande mycket att tänka på.
Men jag är positiv och hoppas på det bästa :)
Alltid händer ju av en orsak!

Idag har jag, mamma och pappa varit till Stråssa och hälsat på Andreas, Marie och Liam en sväng.
Passade även på att gå förbi Emma en sväng när jag ändå va i Stråssa.

I morgon är det äntligen fredag, ska bli underbart med helg.
Vet inte vad som händer men ska bli skönt att vara ledig.

Skulle behöva hoppa in i duschen och ta en väl behövlig dusch.
Men jag är så jäkla trött och kommer bli pigg om jag duschar.
Men tror inte jag kommer komma upp i tid i morgon för att hinna duscha.
Riktigt dilemma det där :p
Får se hur jag gör..

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: