Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Redan måndag!
Förstår inte varför helgerna ska gå så fort.

Igår så åkte jag och mamma till Ikea och köpte garderober som hon skulle ha.
Mamma hade kollat på internet hur stora paketen va, och pappa mätte i bilen och kolla så det fick plats
Och det skulle det ju få.

Men när vi börja lyfta in paketen så börja vi få problem.
Det största fick inte plats, försökte på alla möjliga vis.
Sen så testa jag om det gick att dra fram mitt säte lite till.
Det gick inte, men det gick att luta fram "ryggen" mer.
Så jag fick sitta som ett mähä hela vägen hem :p
Tur att jag är kort, annars skulle det aldrig gått!
När vi kom hem mätte mamma paketen, då va dom ju 20cm längre än vad det stod på internet :s
Hur kan dom skriva så fel? :o

Idag har jag bara jobba sen varit hemma.
Hade tänk skriva lite på min tavellist, om jag orkar :p
Måste duscha oxå innan säng dax.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: