Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Då va det äntligen helg!
Igår efter jobbet så åkte jag, mamma och syster till Örebro.
Blev ett par skor och en mascara inhandlat iaf :)
Eller skorna är egentligen ett par stövlar med lite klack :p
Trodde först det va rea på dom för dom hängde på en rea vägg, men det visa sig vara nyheter :p
Men dom va inte så dyra ändå :)!

När vi kom hem igår så fick vi kaffe och smörgås hos mamma och pappa.
Även Johan och Tim va där.
Åkte hem efter en stund, tog en låååång dusch.
Sen la jag mig framför tv'n, tänkte kolla lite tv ett tag.
Men så råka jag visst somna, när jag vakna va det ljust.
Kolla på telefon och insåg att jag sovit en hel natt.på soffan :p
Bra gjort!

Ikväll vet jag inte vad som händer, sugen på att göra nått skojj.
Orkar inte sitta hemma, inte själv iaf.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: