Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Hemma hos mor och far och hade tänkt beställa halloween kostym.
Men jag kan inte bestämma mig !!
Fan vilket svårt val det är :p
Har tre stycken jag väljer mellan, men vet inte riktigt.
Den ena känns inte som riktigt som en maskerad dräkt,
den andra har jag en känsla av att ingen kommer se vad jag är,
och den tredje är snygg, men jag är ändå osäker.

Känns som att jag måste beställa nu, annars är det för sent.
Sen är ju frågan om jag ska betälla två olika sen bestämma mig när jag fått hem dom.
Då kan jag ju testa och se hur dom sitter innan jag bestämmer mig.
Eller ska jag chansa och bara beställa en?

Herregud vilka i-lands problem :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: