Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Köppis

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, då är det bara i morgon kvar av min lång ledighet.
Vart tog den tiden vägen ?
I torsdags tvätta jag typ hela dagen, va in till stan och handla lite oxå.
I går så kom Anki och hämta mig när hon sluta så åkte jag med hem till henne.
Sen körde hon hem mig, och senare på kvällen så kom Emma till mig.
Köpte lite mat och hade taco mys hos mig :)

Idag åkte jag och Emma med mammsen och pappsen till Köppis och gick på marken.
Köpte bara ärbara grejer, vilket jag nästan alltid gör på marknader :p
Så denna gång blev det, torkat renkött, belgisk våffla, lakrits rem och en majskolv :p
Gott va det :)

Nu är jag hos Mamma och Pappa och har nyss ätit lite kinamat :)
Ska snart knalla hemåt.
Är så jäkla röksugen och har inga cigg på mig, men har hemma !
Får springa hem :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: