Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Helgen har gått alldeles för fort.
I fredgas kom jag inte från jobbet förens typ kvar över fem :s
Ändå va inte alla rum färdiga, va helt slut när jag gick och mötte upp Matte.
Blev att handla grejer till tårta när jag sluta, sen åkte vi med Fia och Johan hem till Rya.
Då grilla vi fläskfile med pommes och potatisgratäng till.

Iåkte jag och Matte till Örebro.
Käka på kina muren och kolla lite i affärer.
Sen tog vi bussen hem, hoppa av inne i stan och spela minigolf.
Lät han vinna, man kan ju inte förlora på sin födelsedag ;)
Åt tacos med pappa, Fia och Johan sen.
Gjorde så klart tårta oxå, men jordgubbar på :)

Nu ska jag vila lite, så jävla trött är jag.

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: