Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Herregud så segt den här veckan hat gått tycker jag.
Igår trodde jag det va torsdag :s
Helt dagvild :p
Men är bara två dagar kvar till helg iaf :)
Och i morgon blir det att kolla på lägenhet :D
Mammsen följer med så jag slipper kolla själv.
Alltid bra att höra andras åsikter, och andra kan ju se saker som en annan missar.

Vårmönstring i helgen oxå, går se vad som händer då.
Hoppas på att Matte får vara ledig så han kan komma !
Vore ju gott att grilla lite och ta några cider, men får som sagt se vad det blir.

Nej nu ska jag duscha så det är gjort innan Greys och BB.
Annars blir det för sent att duscha.
I morse försov jag mig, hade 10 minuter på mig innan bussen kom.
Sov så jävla dåligt i natt, hur jävla mycket snor kan en människa ha egentligen ?
Ska iaf till vc på fredag och testa om jag är allergisk mot nånting.
Tror inte det är pollen, men kan tänka mig att det är gräs :/

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: