Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Naglar

Kategori: Just another ordinary day

Nyss pratat med :love: :)
Målat naglarna, men är bara "grunden" än så länge.
Tänkte göra dom lite fina för en gångs skull :p

Va ett tag sen.
Men är svårt att hålla naglarna fina med det jobbet man har.
På tal om jobbet, läste precis mitt förra inlägg.
Mena att jag skulle jobbet helgen som kommer :p
Lät som om jag mena helgen som varit :p

Idag på jobbet så sa Paulin till mig: "Förlåt Madde, men du måste städa toan"
Tänkte va fan är det nu då, nån som klagat eller ?
Men då säger hon: "Det har hänt en liten olycka på innersta tjejtoan"
Trodde nån hade spytt, men när jag kom dit så va det bajs på utsidan av toaletten.
Alltså i framkant eller vad man ska säga.
Fullt med papper i toan oxå, och allt vatten va borta.
Den hade iag tagit upp det som va på golvet iaf, snällt !
När jag trodde jag va klar och skulle ta ner locker sitter det typ fast.
Av massor med bajs och papper som torkat !

Ursh ! Vilka vilka människor det finns.
Varför inte säga till ist ?
Det här är nånting negativt med att vara städerska !
Man får ta reda på andras skit ;p

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: