Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Varit ledig idag, ganska välbehövlig ledig dag.
Har knappt inte sovit nånting i helgen, har vaknat minst 2 gånger varje natt.
Jävla förkylning och hosta som väcker mig.
Höll stackars Matte vaken nästan hela natt i natt av min hostning :(

På valborg va vi till Stråssa och kolla på brasan.
Annars har helgen varit lugn, ätit på wok house och så :)
Som sagt så cykla jag till jobbet.
Men i lördags när jag börja cykla gick det lite trögt, trodde det va för att det är grus på uppfarten och det va lite luft i däcken.
Tänkte att jag pumpar vid statoil för jag orkar inte gå in igen för att hämta nyckeln till garget o.s.v.
Men när jag kommit en bit insåg jag att det gick trögt för att det va riktigt dåligt med luft i däcken :p
Kämpa mig till jobbet iaf.
När jag sluta kom Matte så vi käka och hälsa på Tobbe en sväng.
Pumpa luft i däcken innan vi cykla hem, så det gick lite lättare i går :p
Men eftersom det bara är fem växlar på cykeln går det ju inte att trampa bakåt.
Så när man rullar, rullar den ändå inte så fort om man inte trampar sakta.
Kanske ska ta pappas i morgon ist :p
Ajja, ska kika lite på tv nu.

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: