Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Helgen gick jäkligt fort.
I fredags va det folk här hela dagen.
När jag kom hem från jobbet så va Andreas, Marie och Liam här.
Sen kom Hanna och ungarna, efter en stund kom Fia och Thea.
När Hanna, ungarna, Andreas, Marie och Liam åkt tog det inte lång tid innan Roger, Ann-Katrin och Sofie.
Alltid lika roligt när de kommer folk :)

I lördags så kom Anki och Benny och hämta mig vid 11.
Då åkte vi till utställningen, va inte inne förens typ 20 i 12 :s
Va lite kö :p
Va där ett tag, åkte hem sen och duscha och greja.
Åkte sen till stan och mötte upp Anki, Benny, Ann och Jocke.
Kollade lite bilar innan vi gick till "festen".
Hade en trevlig kväll :)
När dom andra gick ut åkte jag hem, jobba ju i söndags.

Idag har jag varit hemma från jobbet, mådde inge bra i morse.
Funderar på om jag ska jobba i morgon eller inte.
Blir nog att jobba.

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: