Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Gud så skönt det är med helg !
Känns helt underbart att få sova i morgon :D
Mrn blir inte att sova för länge, ska ju på utställningen i morgon.
Sen blir det väl hem och göra sig i ordning, sen vette fan.

Blir iaf lugnt, ska jobba en stund på söndag.
Är så pass mycket rum att Jennifer inte hinner allt själv.
Så AC fråga om jag kunde komma ett tag och hjälpa till för dom fick inte tag i nån annan.
klart man är snäll och hjälper till en söndag ;)
Men eftersom jag ska dricka lite i morgon sa jag att jag kommer till typ 11-12 nångång :p
Men ska ändå ta det lugnt så jag inte är bakis på jobbet, bra drygt att städa då !

Har stressat hela dagen idag.
Va 14 avreserum och 21 stanna, och jag va själv !
Men när Mats (chefen) kom fick han ta reception och AC hjälpa mig städa ett tag
Tur det, men fick ändå stressa.
Hela dagen va helt knas idag.
Fattades folk överallt :p
Både på hotellet och på "golfen".
Men det löste sig iaf som tur va !

Nej nu ska jag vara social mot mamma, pappa, Fia, Roger, Ann-Katrin och Sofie.

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: