Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Zzz..

Kategori: Just another ordinary day

Datorn va så seg så orkade inte lägga upp bilder.
Får se om jag hinner det innan jag åker till Örebro i morgon :p
Hade tänkt försökt hinna städa undan det värsta iaf på rummet innan.

Syster va iaf idag här och hämta sina smyckes grejer, hon hade oxå beställt fel märkte hon :p
Jag gjorde iaf en ny beställning igår kväll, så det borde dimpa ner i brevlådan i morgon :)
Tycker det är roligt att pyssla med smycken, men är ju inte så duktig på att använda dom :/
Så om nån/några är sugna på att jag ska göra ett/flera halsband/armband/handsmycka eller nått annat åt dig eller som present till någon kan ni ju hojta till.
Skriv en kommentar eller nå.
Ni får vara annonyma om ni vill det ;)
Gör inget gratis, men det blir inga dyra smycken eftersom det är en billig sida jag beställer ifrån.
Så kommer räkna ut vad det blir att kosta att göra dom + frakten om det ska skickas.
Kanske går så bra att jag kan starta ett företag ;p
Nej det tror jag inte, men drömma kan man ju !
Önskemål och "design" förslag är alltid välkommet ändå :)
Kan lägga upp en bild på vad jag har nån gång, kanske i morgon om jag orkar och kommer ihåg ;p

Fast nu ska jag sova så jag inte sover för länge i morgon.
Natti natt !

So long ]| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: