Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Varit på stan nästan hela dagen med Emmapemma :)
Åkte in och mötte henne vid 10, då gick vi till frost och fika.
Sen efter typ 1 timme gick vi ut för att röka, jag kände mig lite hungrig och funderade på om jag skulle äta nå.
Då gick vi till Bella´s, men kom på att jag inte va sugen på nått av de dom har.
Så blev kaffe där med och en morotskaka för mig :)
Träffade på Carro utanför så stod och bubbla med henne ett tag.
Sen gick vi till specsavers och Emma beställde linser, sen sport hörnan.
Då kom Emma på att hon ville till Helena (sko shopen) och kolla in ett par skor hon sett där.

Så både gick därifrån med ett par skor var :p
Va in på ICA, biblioteket och låna toan, apoteket, sen 37:an för mer kaffe.
Då kände jag att jag va hungrig, så vi drack upp kaffe och gick vidare till Jalla jalla och dela på en pizza.
När vi va klara gick vi till station och vänta in våra bussen och åkte hem till var och en.
Och då va klockan halv 3 :O
Tiden gick fort idag :p

Men fick lite inhandlat iaf !
Kan visa allting sen :)

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: