Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Kom hem från jobbet för ett tag sen.
Tisdagar innebär ju personal möte, varje tisdag !
Förutom förr veckan då chefen va i Italien.
Så idag drog det ut på tiden (som vanligt :p)
Kom från jobbet vid 20 över 4 tror jag ?

Snart så ska jag och mamma till Stråssa,
Ska hjälpa Marie i gamla huset och putsa lite fönster och så där.
Tror mamma ska passa Liam, hon orkar inte puts fönster för hon får så ont i ryggen och nacken då.
Får se hur det går för mig med min nacka och rygg, men det borde nog gå.

Så har jag fått nässelutslag under ögat oxå :/
Mamma trodde det va från mascaran :S
Köpte ju ny för ett tag sen, kanske är den.
Tråkigt om det är så, för gilla verkligen den.
Fick långa fina ögonfransar av den !

Nej nu ska vi åka !

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: