Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Shopping

Kategori: Shopping

Här är det jag handlade idag:


Väska från Pragt design 349:- men va 30% så betala 244:- :D
Köpte även en plånbok därifrån, har ingen bild på den.
Men är bara en vanlig enkel svart i skinn, 199:- även den 30% så 139:- gav jag.


Hello Kitty nessesär (stavning ?) H&M 49,50:-
Har inte bestämt mig än om det ska vara en sminkväska eller nagellacksväska ;D


Gillar den lilla söta detaljen på "väskan" med ett spetsband runt om :)


H&M's nagellack, svart. H&M 39,50:-
Ögonbrynsfärg, H&M 89,50:-


Smyckes tänger, Panduro 129:-


Förvarings låda, 2pack Clas Olsson 59:-
Va en liten med oxå, men den glömde jag ta kort på och orkar inte ta det nu :p

Ja det va väll allt.
Eller vi åt på Chilli & Wok med det har jag ingen bild på ;p
Fick iaf min efterlängtade friterad kyckling, ris och currysås :D
Fast kunde varit mer mer "sting" i såsen.
Vill ju att den ska vara stark, så det nästan bränner på läpparna :)
Men det va den inte :(
Skulle vilja åka till till Sthlm en dag och bara shoppa en massssssa kläder !
Men när ska man ha tid och råd till det ?

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: