Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Är bara i morgon kvar sen är jag ledig en dag :)
Ska bli så skönt !
Är dyng trött på mornarna och även när jag kommer till jobbet.
Är säkert den här jävla förkylningens fel !!

Har varit till Prästtorpet med mammsen, ett par skor fick följa med mig hem :)
Kan visa bild på dom sen.
Sen blev det in till stan till Helena (sko shoppen)
Ett par solglajjer fick bli med mig hem därifrån :)
Kan visa dom med sen :p
Sen va vi in på ICA och hämta ut ett paket från Ellos som hade kommit.
Hade bara beställt en kjol, och den såg absolut inte ut som på bilden !
Vilket det inte brukar göra.
Men det stod att den va "puderrosa" och det såg det ut som på bilden,
Men den är snarare laxrosa :s
Så blir nog att skicka tillbaka den.

Så har smyckena kommit :D
Såg att jag hade beställt helt fel kedjor ;(
Måste ändå göra en till beställning kom jag på igår, så får väl beställa rätt kedjor då ^^,
Tur att det är billigt iaf :)

Ska lägga mig i sängen nu och värma mina tår.
Har haft mina nys shoes på mig sen vi kom hem.
Och det är öppen tå, så är lite frusen om tossingarna nu :p

Visar bilder på allt senare :)

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: