Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Nässpray

Kategori: Just another ordinary day

Tack gode gud att otrivin mentol nässpray finns.
Vore det inte för den skulle jag fan inte kunna andas med näsan just nu :p
Förut tyckte jag inte att nässpray hjälpte alls när jag va täppt.
Sen prova jag nässpray med mentol, en eller två sprut så typ försvinner allt snor :p
Rekomenderar den starkt !
Är man inte så jätte täppt så kan det svida och bränna lite, men det är de fan värt.

Nej nog talat om nässpray :p
Ska sova snart och hoppas på att jag mår bra i morgon, orka vara sjuk !

I morgon hade jag tänkt försöka övertala mamma om att åka till Örebro på fredag.
Jag är ju ledig och hon slutar tidigt så blir ju perfekt att åka då.
Måste ha en vårjacka, är alldeles för varmt men vinterjackan på dagen.
Men det är för kallt på morgonen för att ha skinnjackan :p
Bara hoppas jag hittar en om vi åker.

Nähe, nu ska jag snart sova
Natti !

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: