Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Herregud så seg jag är !
Hur ska jag klara av att jobba ända tills fredag ? :p
Det ska nog gå bra :)
I morgon kommer troligtvis Tina och hjälper till, skönt.

Förresten, vet ni vad jag har beställt ? :D
Den här:

Hihihi :)

Ingen riktigt "one piece" utan det här är märket Ziperall, men vad gör de ?
Egentligen är den lika dyr som en one piece, men nu har dom rea :)
Kostar bara 599:- :D
Så kan man få sitt namn på fickan med, vilket jag självklart tog ;)
Rean är bara till 10 april, så passa på nu ;p

Fan, det känns som om jag bara handlar och handlar :p
Men man ska väl passa på medans man bor hemma och har råd ?

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: