Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Snart är denna måndag oxå över, skönt.
Fast den har ändå gått fort.
Hade kunnat vart en lugn dag på jobbet, men Tina hade lämnat kvar typ 15 rum till mig.
Plus rum i vanrarhemmet som inte va städade.
Dom som bor där ska egentligen städa efter sig själva, men vissa gör ju inte de.
Blev bara 5 "vanliga" hotellrum kvar när jag gick hem.
Hoppas på att det inte är så många som ska checka ut i morgon så jag hinner med att städa alla rum så jag slipper lämna, så jäkla drygt.

Efter jobbet blev det hem en sväng, sen åkte jag och mamma till Stråssa och passa Liam igen.
Märks att han blivit friskare, han kan inte sitta still en enda stund och pratar heeeeela tiden :p

Såg nu att jag visst missa big brother, klockan går så fort idag.
Blir att sova om en stund, så man inte är helt död i morgon.

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: