Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Jahaja

Kategori: Just another ordinary day

Ligger här i sängen och kollar på The last song och lyssnar på hjärtat som ligger och snarkar, gnisslar tänder och pratar i sömnen ibland :p
Jobbigt att vara på firmafest sen vakna halv sju på morgonen dagen efter ;)

Mamma kom in till stan och hämta oss, blev en sväng till Hemköp och köpte lite gott.
För mig blev det hjärt chips och popcorn för jag kunde inte bestämma mig vad jag ville ha :p
Köpte även två burkar med mandariner, redan käkat en och funderar på att ta den andra snart :)
Fia, Johan och Tintin va här och bjöd på morotsmuffins, gott :)
Fick så jävla söta bilder på Thea, synd att jag inte kan ladda upp bilder här genom mobilen :|

Nej fan, nu ska jag mysa sönder Matte så han vaknar :)

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: