Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

@ home !

Kategori: Just another ordinary day

Tänk att det kan va så skönt att komma hem ibland.
Trodde jag och Tina skulle få vara kvar på jobbet ett tag för det va mycket att göra.
Men icke, hade bara ett rum kvar att göra efter lunch :)

Kolla nyss swedbank och som vanligt står det inte vad jag ska få i lön.
Fattar inte varför det inte står dagen innan, det har ju jämt gjort det tidigare :s
Men men, huvudsaken är ju att jag får lön :p

Några från jobbet ska iväg och kolla på vollyboll ikväll.
En av tjejerna jobbar ju på hotellet.
Sen är det ju dessutom semifinal (tror jag det va, haha)
Vette fan om jag orkar åka in, åka buss blir det troligtvis isf.

Men skulle behöva städa undan här hemma.
Dammsuga, byta sängkläder, damma, ja sånt som jag gör på jobbet alltså ! ;p
Har ju Carin's nr så får väl skicka ett sms om jag inte kommer så dom inte väntar på mig i onödan :p

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: