Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Hihi !

Kategori: Just another ordinary day

Blev några timmar på stan i dag med :)
Mötte först Carro och gick till jalla jalla och åt, idag igen för mig :p
Efter det blev det att gå till polisen, carro skulle lämna in nå papper.
Sen gick vi till guldsmeds affären för jag skulle ta hål i öronen, men han va inte där just då.
Gick till lizas så länge och mötte Emma.
Blevt ett överlack inhandlat.
Efter det en kaffe på 37:an.
Carro gick hem efter det och då gick jag och Emma tillbaka till guldsmedsaffären och jag tog hål i öronen :)

Har varit i stråssa en sväng till andreas och marie.
Nu är jag mamma och pappa hos Fia och johan och har precis ätit äggmackor.

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: