Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Beach 2011 ?

Kategori: Tankar & funderingar

Jag är fan bra jävla onyttig egentligen !
I tisdags åt jag tre semlor + kladdkaka, idag åt jag hallonpaj och marsansås på jobbet.
Nu här hemma har jag ätit glass och en semla till.
Fan det är inte bra det här :s :p
Man kanske skulle skaffa ett gymkort ?
Bra sugen faktiskt, sen bara äta onyttigheter på helgen.
Men bara för det behöver jag ju inte överkonsumera ;p

Sen när snön börjar försvinna lite mer kanske man ta arslet ur vagnen och gå ut och gå lite mera.
Nog för att jag går/står typ hela dagarna på jobbet.
Men inte riktigt samma sak som att gå ut och gå i rask takt direkt.

Ajja, får se hur det blir med det :p
Är ju sån gottegris så har svårt att låta bli att äta om det finns nå gott framme, haha !

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: