Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Wtf !

Kategori: Hemsidor

Kollade precis min mail, hade fått nyhetsbrev från ziperall.se.
Skulle väntat lite med att köpt mig en, kolla vilken cool :D



Bra mycket häftigare än min gråa :p
Fast den här va ju lite dyrare, men fortfarande billigare än dom "riktiga" one pice.

Såg även att dom ändra storleks beskrivningen med.
När jag köpte min skulle jag som är 161cm hade en strl M, men nu ska jag ha strl S.
Tur att jag tog en S iaf då, skulle till och med kunnat köpt en XS.
Min va lagom lång till Johan som är över 170cm.

Ajja, jag är nöjd med den iaf !
Skulle kunna ha på mig den jämt, fast då skulle jag nog svettas bort :p
Men bra varm och gosig är den, perfekt när man är nyduschad på kvällen och bara vill mysa :)

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: