Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Sitter just nu ute och tar mig en sist rök innan det är dax att träffa John Blund.
Varit på mejk idag och köpt några kartonger.
Så har packat tre fulla lådor än så länge.
Köpte bara fem för jag trodde det räckte, kanske får köpa fler i morgon.
Eller göra som mamma sa, köra dit grejer sen packa ur allt sen använda kartongen igen.
Eftersom det "bara" är en etta så vet jag inte hur mycket jag kan ta med :p
Lite saker får nog stanna kvar tills vi fått upp hyllor och sånt.

Man har fan mer grejer än vad man tror.
Hade glömt att jag fått vissa saker :p
Saker som jag fått för typ två år sen när jag fyllde år.
Men är ju bara positivt :)
Slipper man köpa det själv :p

Mamma och pappa hade ju tänkt göra mitt rum till nånting annat, men det får dom nog vänta med känns det som :p

Nej nu ska jag nog sova, ny dag i morgon full med jobb och ännu mer packande.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: