Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Då va det söndag igen då !
Helgen går alldeles för fort, önskar att dom vore lite längre.

I fredags åkte jag med Anki och Benny hem till Ankis mamma och pappa.
Satt där ett tag och prata lite.
Sen va det lugnt resten av kvällen.
I går så kom Anki och hämta vid 12, halv 1.
Då åkte vi till 37:an och käka lite.
Sen blev det mejk en sväng, efter det så köpte vi jordgubbar och glass och åkte hem till henne och åt det :)
Satt ute på balkongen även fast det kom några regndroppar, men dom sluta komma ganska snabbt !
Efter att jag kom hem gjorde jag inte ett skit.

Idag har jag inte hunnit med mycket mer än kolla tv och försökt vakna till :p
Just nu känner jag mig shopping sugen och vill åka till Örebro och handla !
Men kanske är onödigt att åka dit ?
Fast vore bra roligt ;p

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: