Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sista natten !

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, då är det sista natten hemma i Rya då !
Har nog inte riktigt sjunkigt in än att jag faktiskt ska flytta :p

Har packa allt nu, tror jag, iaf allt som jag vet att jag kan ta med mig.
Sen får vi se om jag kan åka hit och hämta mer saker.
Måste ju få allting på plats i lägenheten först för att se om det får plats mer grejer.

Har sån satans huvudvärk just nu.
Täntke nyss ta en treo, men fanns inga :(
Så tänkte att då tar jag alvedon då.
Även fast det känns som om att dom inte hjälper lika bra, treo är ju det bästa ! :p
Men vi hade inge alvedon eller.
Så får försöka klara mig utan.

Nej nu ska jag ta och borsta tänder, röka sen hinka massa, massa vatten och hoppas på att det är därför jag har huvudvärk.
Kanske får bli en tripp till Statoil och köpa treo i morgon innan besikningen av längenheten.
Skulle inte förvåna mig :p
Ni kan väl påminna mig i morgon om att jag måste dricka vatten?
Det är viktigt att dricka vatten, men jag är alldeles för dålig på det.

Men jag skulle ju gå nu !
God natt på er !

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: