Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Oj oj vilken dag, eller vilken vecka snarare.
Måndagen va verkligen inte min dag iaf !
Såg ut som ett bobnedslag i vandrarhemmet.
Så va det jätte många rum att städa, skulle fått vart kvar där hela kvällen om jag skulle hunnit klart med allt.
Men AC sa att jag bara behövde göra dom rummen det va ankomst på så kom därifrån i tid ändå.

I går så va det oxå mycket rum (eftersom jag inte gjorde alla på måndagen).
glömde jag att det va personalmötet.
AC kom upp och sa till mig :p
Och hade det inte varit för mötet så hade jag slutat vid 4, men kom därifrån vid kvart, tjugo över fem.

Idag så va det ännu mera rum !
Rättare sagt så va det 21st som checkade ut och 15st som bodde kvar.
Tur att Musse har lärt sig städa nu så han kan hjälpa mig :p
Kom inte från jobbet idag förens 5 idag med.
Hade velat kommit hem tidigare så jag hade kunnat duschat eller iaf tvättat av mig.
Ungarna hade ju skolavslutning idag så skulle dit och det börja halv 6.
Så va bara att åka direkt från jobbet, svettig och jävlig, haha !

Nej fan, nu ska jag röka sen ta och käka nånting.

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: