Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Blev inge packande idag, följde med mamma till Strååsa när jag slutat och passa Liam ett tag.
Nu är jag så jävla hungrig men samtidigt så jävla trött så jag inte orkar göra nått att äta.
Måste duscha oxå, usch vad jobbigt allting blev nu :p
Vilket ska man göra först då?
Duscha först känns som en bra ide, sen äta sen sova.
Skulle gärna sova först, men det blir lite fel då :p

I morgon hoppas jag på att komma hem i någolunda bra tid så jag hinner packa det sista.
Inte mycket kvar, men det är ju inte bara att slänga ner allt i kartongen direkt.

Nej nu ska jag duscha och fundera ut nån mat som går snabbt att tillaga.
Skriver god natt nu, blir nog inga mmer inlägg ikväll :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: