Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Hittade lite grejer på marieberg iaf :)
Fast bara en grej på rea, haha !

Blev en tröja, två linnen, en axelbandslös klänning och trosor.
Present till Thea oxå men de kan jag ju inte skriva vad det är ;p

Käkade på chilla & wok, så jäkla gott :)
Tog som vanligt bara friterad kyckling, ris och currysås !
Eller jag tog ett sånt där chips som typ inte smakar nå, vet inte vad dom heter.
Och 2 små vegitariska vårrullar, fast jag klämmer ut de som är i och äter det andra :p

När jag kom hem va storebror Daniel här.
Efter nån timme åkte vi till Fia och Johan och gratta Johan som blir 26 idag.

Antar att alla ska till parkfesten ikväll, men känner att jag ser hotellet tillräckligt mycket annars så jag skippar det ;)
Nej men jag va inte speciellt sugen faktiskt.
Världens huvudvärk hade jag, ingen alkohol och så va jag så jäkla trött så kände att jag inte skulle vara speciellt social ändå.

Men men, får vara hemma och ta det lugnt :)
Börja packa lite kanske ?

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: