Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Hallongrottor

Kategori: Just another ordinary day

Hallongrottorna står i ugnen, dom är klara när som helst.
Sen blir det nån kvälls macka innan sängen, om jag orkar göra i ordning det.
Är bra trött.

I morgon blir det Örebro med Kati, Christer, Marika och David :)
Är tydligen världens rea, så ska se om jag hittar nå fynd.
Sen blir det att fira Johan som fyller i morgon.
Och på söndag fyller min morbror.
Så ska vi ha Liam i morgon.

Känns som om den här helgen med kommer gå fort :p

Ajja, nu är dom klara.
Kom på att jag måste vänta på att dom kyler av sig så jag kan lägga dom i en burk så kan lika gärna äta en macka :p
God natt på er och drömm söta drömmar !

/M

Kommentarer

  • Angelica säger:

    ja vi skriver papper nästa vecka om allt går som det ska :) Tack så mycket :)

    2011-06-17 | 23:54:24
    Bloggadress: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: