Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Redan torsdag, veckorna gåt fort när man är ledig måndagar.
I morgon är det äntligen fredag och sen på måndag, ja då är det äntligen semester dax :)
Tre veckors semester kommer bli underbart och välbehövligt :)
Vad som kommer hända på semestern har jag inte en aning om.
Kanske Göteborg en sväng, men inget planerat än :)

Idag har jag och Anki gått runt lilla Lindesjön.
Vi hade Roxi med oss så tog lite längre tid än vad det borde :p
Men det va skönt att få röra på sig.
Vi sa att vi ska försöka göra det nästan varje vardag.
Fast vi får ju se hur det blir med det ;)

Slocknade i soffan vid halv 7 och sov till halv 10.
Hade inte telefon ringt så hade jag nog fortfarande sovit :p
Nu ska jag borsta bissingarna sen sova och göra mig redo för sista jobbdagen i morgon :)

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: