Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Snart haft en veckas semester, redan !
Dom andra två veckorna kommer nog gå otroligt fort dom med.
Har inte gjort nånting "semestrigt" än heller :p

Idag har jag gått en sväng med Anki sen satt vi och babbla ett bra tag efteråt.
Utan att äta nå fikabröd :p
Sen gick jag hem till mamma och pappa (där jag fortfarande är kvar)
Fick mig lite köttfärsbiffar och makaroner.
Gud så gott det va !
När jag åt det kom jag på hur mycket jag saknat mammas mat :p
Mamma gör godast mat och så kommer det alltid vara :)

Nu när jag ändå är här så tänkte jag att jag kunde lägga in lite bilder från telefon.
Men när jag börja kolla igenom såg jag att det inte va så många :p
Men lägger in några iaf i ett nutt inlägg :)

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: