Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Halva veckan har redan susat förbi, skönt det!
Så har jag sagt att jag kan jobba på lördag, varför gjorde jag det?
Bra dumt, nu ångrar jag mig :p
Men är ändå ledig på måndag ist, så är bara att bita i det sura äpplet och jobba.

Varit till Örebro med mamma och pappa idag.
Skulle bara köpa hyllplan till garderoben, men blev lite annat med :p
Fick en dammsugare av mammsen och pappsen i inflyttningspreset :)
Köpte även en locktång, vikbara skärbrädor, skålar, påsklämmor, förvaringslådor och galjar.
Och så klart hyllplan :p

Nu ska jag ta och duscha, sen blir det nog fan sängen.
Eller jag måste äta nått, men nå mat orkar jag fan inte göra :p
Får bli mackor eller nå, hehe!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: