Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Är hemma hos mammsen och pappsen och väntar på att pappas varma äggmackor ska bli klara :D
När jag sluta fick jag skjuts hem av syster, Alice va med henne men följde med mig.
Efter ett tag kom storebror Andreas, Marie och Liam för att fika och titta på lägenheten.
När dom åkt så gick jag och Alice hit.
Eller vi hann inte gå långt innan vi mötte nästa storebror.
Så han körde mig sista biten och tog med sig Alice hem :p

Väl inne så prata jag med syster en stund innan hon åkte.
Då åkte jag och mamma till B&W.
Mamma skulle bara ha lite småsaker och jag följde med för att ha nånting att göra.
Men det sluta med att jag kom därifrån över 300 fattigare :p

I morgon vet jag inte vad som händer och fötter.
Hoppas på lite finare väder då iaf :)
Nej nu är mackorna klara !

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: