Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Zzz

Kategori: Just another ordinary day

Eftersom det va löning idag och det va rea på iis så passa jag på att dra med mig Kati dit :)
Kati tyckte jag skulle vara tråkig om jag köpte ett par miss sixty igen så hitta ett par killah jenas som det va 70% på, bra kap !
Efter det så gick vi till Titt-in för Kati hade spanat in ett par jeans där.
Så jag hitta mig ett till par jeans där :D

Tror aldrig det har hänt att jag köpt 2 par jeans på samma dag :S :p
Men är väl lika bra att passa på medans man har pengar och hittar några man gilllar :)

Nu fattas det bara att få mamma eller nån att åka till Örebro med mig så jag kan köpa mig en telefon ;D
Fast nu blir det sängen, god natt på er !

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: