Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Hmm !

Kategori: Just another ordinary day

Funderar på om jag ska baka mer hallongrottor (för att det är så jävla gott och att det inte är många kvar), eller ska jag måla naglarna ? Haha !
Satt och sökte lite på tuben så fick mig en idé om hur jag ska göra,
ni kan få se sen ;)

Kanske hinner med båda :)

Men nu känner jag att det kurrar lite i magen så ska nog ta nått att äta först och kolla solsidan :)

Här får ni några bilder på mosters favvis unge så länge.


Försökte få en bild på henne när hon "tutta" på vatten kannan som tydligen va väldigt god, men gick inge bra.


Haha, så jävla klockren bild det blev :)


Men till slut så ignorera hon mig och kameran och jag fick ett kort :)

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: