Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Hallstahammar

Kategori: Just another ordinary day

Va framme igår vid halv 10.
Då blev det en promenix hem.
Väl hemma blev det lugnt, älskling skulle ju upp och jobba vid 5 så vi la oss tidigt.

Sovit så jävla skönt i natt, vakna inte ens när matte gick upp eller av att hans klocka ringde :p
N sitter jag här och har ont i huvudet för att jag svoit för länge.
Ska nog ta en treo ch klä på mig sen knalla ner tll "samhälle" som dom säger här :p
Men det förstår jag, inte fan är det nån stad iaf ;)

Sitter och knappar på min nya telefon, har inte riktigt hitta alla inställningar än ^^,
Ajja, blir nog några fler inlägg under dagen eftersom jag är själv tills Matte kommer hem ;D

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: