Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Året 2010 del 2 av 2

Kategori: Bilder

Här kommer del 2 :)

Juli:

Nyaste tillskottet lilla Thea kom till familjen.
Och hon sover precis som moster, ena ögat halvt öppet :)










Blev äntligen färdig med mitt bord jag måla om,
Riktigt nöjd blev jag med :)
Tror det får bli erikshjälpen nån dag och införskaffa nånting nytt att pyssla med ;p




Matte, mamma, pappa och ja va till Nora på auktion,
Sen så klart fika vid strandstugan oxå innan vi åkte till Stråssa.


Väl uppe i Stråssa hos Andreas och Marie så va Alice där,
så hon och jag ska gris i det fins vädret :)
Gud vad jag längtar till sommaren !




Pappa hitta ett litet geting bo i bagageluckan på 525:an.
Inte så bra för mig som är allergist mot getingar :/


Mamma och pappa körde mig till Matte en dag.
Då passa vi på att åka till slottet och gå in och kolla där.
Va första gången jag va in i ett slott :p
Såg en massa lönngångar och annat coolt :p


Fick en fin bild på Alice när vi va på väg nånstans.






Hade en typ storm här i nån timme.
Regnet öste ner och träden såg ut som om dom höll på att gå av.
När det blåst förbi såg det ut som fan på gårn.

Augusti:

Va upp till Rättvik med Matte, Fia, Johan och Thea.
Hennes första gång där, men tror nog det kommer bli fler ;)


Jag och Matte åkte till Storå och hälsa på Emma och Robin som va hundvakt åt dessa underbart söta hundvalpar.
Blev även bjudna på tacos där.


Jag och Kati börja praktisera på hotellet och jag fick plåstra om hennes cp tumme ett par ggr ;)


Efter bara lite mer än en vecka så fick vi jobba första gången.
Blev sista parkfesten vi fick agera "diskplockare".
Och eftersom regnet öste ner ute så försökte alla komma in.
Vilket resulterade i kaos och människor överallt.
Tur att det va sista festen iaf ;D

September:

Enda bilden jag har från september är på mig och Kati när vi va iväg till Västerår och tog kort :)
Tråkigt att det bara blev en bild på oss med bara :/

Hände nog inte så mycket mer under september månad.
Bestod mest av praktik och tågresor till Strömsholm :p

Oktober:
Har inte en enda bild från oktober :s
Men älskling flytta till Hallsta,
Thea döptes och dagen innan så va jag på The go getters med Carro och Diana :)
Efter dopet åkte jag till Hallsta.
Mer kommer jag inte håg vad som hände ^^,

November:

Allas våran älskade farmor/mormor lämnade oss ;(
Blev en fin begravning i Ramsbergs kyrka med den närmsta släkten.




Sötaste Liam fyllde 2 år, men diggade inte min pruttlera jag köpte till honom.
Inte att prutta med den själv iaf, men det gick bra när andra gjorde det ;)
Va roligaste att leka med doktorsgrejerna och crossarna :p


Jag och hjärtat spelade bingolotto med matchande raggsockar ;D






Mitt långa fina hår förvann och blev riktigt kort.
Just nu saknar jag det långa håret :(
Blev fast anställd på Hotellet i november oxå :)

December:
Jag och Matte fira 1 år :love:


Hände inte så mycke mer i december, tomten kom förbi en sväng ;)






Julafton firades här hemma med alla syskon, respektive, barn + farfar och Tobbe.

Lika fort som julen kom va den över :/


Storebror Daniel fyllde 30 år i mellan dagarna.
Han skulle haft den här hatten på sig hela dagen, men det tvivla jag på att han hade :p
Alice tyckte Thea skulle ha den ist :)


Blev blond igen innan jul :p
Nästan över 1 år sedan jag va blond :O
Haft en massa andra färger där mellan :p

Och sen så kom sista dagen på året.
Firades som sagt i Västerås hos Mattes kompis Johnny som bor uppe på 10 våningen.


Det här va våran utsikt från hans ballkong.





2 videos från nyårs afton.

Tänkte göra ett annan inlägg med lite blandade videos från 2010 sen.
Blir nog i morgon isf :p

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: